Ấn phẩm:

Assessing algorithms for selecting countries to market new products to low - income consumers. Vol.3 No.4 2013 [Tài nguyên điện tử]

Đang tải...
Hình ảnh thu nhỏ

Xem mô tả

0

Xem & Tải

0

Tóm tắt
Five algorithms are “on the table” for assessing 14 countries by 12 performance indicators: weighted-benchmarking each country by the country leader's indicator scores; tallying by ignoring indicator weights and selecting the countries having the greatest number of positive standardized scores; applying a conjunctive and lexicographic combination algorithm; and using a “fluency metric” of how quickly consumers can say each country aloud.
Mô tả
Emerald Emerging Markets Case Studies
Năm xuất bản
2013
Tác giả
Woodside, Arch
Nhà xuất bản
Emerald Group Publishing Limited
Vui lòng sử dụng ứng dụng TMU DRM để tải/mượn tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép